Sidor

söndag 16 januari 2011

Julkort efter Mollys kortskiss

Mollys scrapbooking har julgransplundring och har en skisstävling. Jag har gjort det här julkortet efter kortskissen.


Jag har använt mönsterpapper från Maja Design, Fröjdefull Jul, Ringdans och Julfest. Tomtestämpeln är från Panduro. Den guldembossade texten är en stämpel från Reprint. Tyvärr blev det guldkorn utanför stämpeln. Det ser lite bättre ut i verkligheten än på fotot. Detta blir mitt fjärde julkort i utmaningen att göra minst 50 stycken under året.

5 kommentarer:

  1. Den där tomten är ju ursöt! Och ett jättefint kort! Jag ska göra ett julkort i veckan i en utmaning och gör jag inte ett idag är jag efter... Allt i sista stund! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag beundrar er som orkar göra julkorten redan. Såklart att jag också borde... men julpappren ligger där i sin låda och får nog göra så ett tag till.

    Ditt kort är iaf jättefint!

    SvaraRadera
  3. Vad ni är duktig som börjar med julkorten nu....jag har ingen inspiration alls till det. ;) Superfint kort iallafall!

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert julkort :) så du har börjat göra julkort för nästa jul redan :D

    SvaraRadera
  5. snyggt med stämpeln så där snett, härlig liten söt stämpel...fint Ziro!

    SvaraRadera