Sidor

fredag 16 december 2011

Julkul med Phunnyface - Godisask

Den nionde deltävlingen i "Julkul med Phunnyface" har temat "Godis". Jag har gjort en godisask.

Jag har använt mönsterpappret Hemgjort pynt - Fröjdefull Jul från Maja Design. Eftersom man brukar lägga godis i sådana där hjärtan, så tyckte jag att det passade utmärkt till en godisask. Stämpeln jag har använt är Tomtekatt. Det vita fluffet på tomteklädernas kant är Flower Soft, Polar White. Bakom katten har jag stansat ut med en Nellie Snellen die. En röd sidenrosett håller ihop asken.


På baksidan har jag använt samma die som på framsidan. Här har jag stämplat med en God Jul-stämpel från Reprint. Den är embossad i guld.


1 kommentar:

  1. Hääääärlig! Gott godis kan man lägga här och så njuta av den fina förpackningen när man ätit upp gotterna...

    Kul att du vill vara med och julkula med oss!

    SvaraRadera