Sidor

måndag 12 mars 2012

Fiskepojke - Scrapidoo

Jag har gjort ett “tri fold shutter”-kort. Jag har använt papperna från Reprint från Childrens collection. Istället för att stämpla och färglägga har jag använt ett av de färdiga motiven. Fiskepojken tycker jag är riktigt gullig.


Jag har rivit kanterna lite för att förstärka den redan slitna looken. Fotomattan är baksidan av “Pets”. I nederkant har jag trätt på lavastenspärlor på ett rep. Jag tycker de ser ut som fiskeflöten.



Här ser man kortet utvikt. Jag har använt både framsidan och baksidan av pappret “Pets”. Jag har stansat ut två turkosa etiketter för att skriva sin hälsning på.

Ni hittar papperna och lavastenspärlorna hos Scrapidoo.

4 kommentarer:

  1. Så snyggt! Gillar pärlorna på bandet.

    SvaraRadera
  2. wow så himla snyggt!!!!! Urläckert med repet och pärlorna.

    SvaraRadera
  3. jätte snygggt håller med Stephi om snörena o pärlorna

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort! Det ser riktigt fiske-likt ut. :)

    Kram Annika

    SvaraRadera