Sidor

tisdag 2 oktober 2012

Man FÅR gratulera

Min svägerska har en manlig kompis som de brukar kalla för Lambi eller det svarta fåret. När han skulle fylla 40 år så ville hon därför ha ett kort med får på. Jag hade ingen lämplig stämpel och ingen fårdie. Men fick då hjälp av supergulliga Cornelia som fixade tre får åt mig! Du ska ha ett jättetack Cornelia för hjälpen!


Här ser ni de tre fåren som Cornelia fixade åt mig. Staketet klippte jag för hand. Det gröna pappret kommer från Authentique Paper och heter Loyal - Faithful. Tips på vad jag skulle skriva på kortet fick jag från en annan tjej på Svensk Scrapbooking. Hon tipsade om detta kort med ett får och jag snodde texten rakt av.


Som present ska han få en designad vattenkanna. Därför pryds insidan av kortet av en vattenkanna, en pump och en hink med blommor. Stämplarna kommer från ett set från Panduro.


På den andra insidan står hälsningen.

1 kommentar: