Sidor

onsdag 12 december 2012

Art for Myself




Jag har en idé som jag hoppas att fler vill hänga på. Jag har tänkt att skapa en art journal om mig själv under 2013. Varje månad kommer jag presentera ett nytt ämne/tema på bloggen http://artformyself.com/. Jag och de övriga i mitt team tillsammans med olika gästinspiratörer kommer tolka ämnet/temat under månaden. Idén är att ämnena ska handla om mig själv, art for myself. Det blir ett sätt att lära känna sig själv. Sedan hoppas jag att ni läsare kommer hänga på och även ni skapa efter temana och länka till era tolkningar på bloggen. Förhoppningsvis kommer vi inspirera varandra under året!

Det finns en presentation av mig i bloggen. Under de kommande dagarna kommer de tre andra tjejerna presentera sig. Den första januari kommer det första temat läggas upp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar