Sidor

torsdag 10 januari 2013

Life Book 2013 - Fairy Art Mother

Jag har anmält mig till en årslång kurs som heter Life Book 2013. Det kommer presenteras nya filmer över hela året, dels med Tamara Laporte som håller i det hela, men också med en hel bunt olika gästlärare. Det ska bli så kul! Alsterna man skapar under året ska sedan bindas ihop till en bok: "Life Book 2013".

Som uppvärmningsövning skulle man rita sin "Fairy Art Mother". Hon ska sedan stötta en under hela året och intala en att man är bra nog. Så när man tvivlar på sina förmågor så ska man lyssna på sin älvmamma.


Sidan är ritad med Neocolor II. Sen har jag ritat i konturerna med Pilot Permaball.


Här ser man henne lite närmare. Jag gjorde henne inte riktigt likadan som Tamara, men ganska lik.


I pratbubblan har jag skrivit några peppande rader som jag ska tänka på när jag tvivlar på mig själv.

1 kommentar:

  1. Tack för du visade resultatet med NeoColor II kritorna. Det blir jättefint och vilken härlig sida du gjort :)
    /Cina

    SvaraRadera