Sidor

tisdag 31 december 2013

Julkort till min kära vän Stephi

Jag har gjort ett julkort speciellt till min allra bästa vän Stephi. Jag deltar med detta julkort i deltävlingen Crazy Christmas i YouDo's julutmaning. Man skulle använda ojuliga färger och jag valde att göra ett i lila nyanser. 


Även stämpeln som jag har använt är ojulig. För att ändå få det till ett julkort har jag strösslat med olika sorters snöflingor. Det är både utstansade och färdiga snöflingor i både plast (YouDo) och papper. På den cirkelformade snöflingebården, har jag limmat på löst glitter (YouDo). På några snöflingor har jag satt fast bling (YouDo) och halvpärlor i mitten. En God Jul-stämpel får pryda ena övre hörnet.


1 kommentar:

  1. Supergulligt! Var helt säkert väldigt uppskattat! Kul att du vill delta i vår julutmaning på You Do :)

    SvaraRadera